helenaslantliv.blogg.se

En blogg om mitt liv på landet. Familjen, djuren och gården

Hektiska dagar

Publicerad 2022-06-26 00:44:03 i Allmänt,

Nu har det varit många dagar med full rulle. Jag känner det i kroppen, jag känner det i huvudet, jag ser det i vårt hus. Det är underbara dagar på språng. Vi är ofta bara hem och packar om eller äter och sticker igen. Eller så är vi på hemmaplan men ute och jobbar på. Huset skulle nog må gott av lite omvårdnad och kärlek. Mitt mentala jag skulle nog må gott av att det blir lite ordning och reda en stund. Men oj vilka magiska dagar vi får när det leks med kusiner och kompisar, firas midsommar med underbara , får en fiskelektion av morfar osv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men imorgon satsar jag på att ha ett lite lugnare tempo igen....kanske
 
Men sommaren är fin. Det kan vi vara överens om va? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma och fru som bor på landet i norra Sverige. Har en son och en dotter. Vi har en mindre gård där vi bor med våra 3 hästar, 2 kaniner och 2 katter. Drömmer mycket om inredning och husrenovering/husbygge. Fullt upp i livet! Följ gärna med på vår resa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela